Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2010 14:08 - КАК ДЕЙСТВА МАФИЯТА С НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.
Автор: protestantina Категория: Политика   
Прочетен: 1815 Коментари: 1 Гласове:
2



  Преди време си купих апартамент.Още докато купувах апартамента брокерката ми намекна че след време пак ще го продадем.Казах и че аз нямам намерение да го продавам но тя ми заяви чее напълно възможно и да си променя намерението.Не обърнах внимание на това защото нямах намерение да продавам нищо.След като излезна разрешението за ползване на зградата изведнъж съседът ми който е до мен започна да ми звъни по телефона и да иска да го купи за половин цена защото кризата беш започнала и цените паднаха но не толкова че чак на половин цена.Обясних му че нямам намерение да продавам апартамента и че още по малко пък и на тази цена.Той ми каза пак да си помисля и престана да ми звъни.Понеже не живеех там след няколко дена ми се обажда домоуправитля и ми казва че са провели събрание на входа преди 6 месеа и са решили аз да заплащам по-голямата част от сметките и също веднага ми затвори телефона.Веднага се консултирах с адвокат и разбрах че по новият зако за етажната собственност след като съм изтървал 14 дневният срок за обжалване на решенията на общото събрание на блока съм длъжен да се подчиня и да изпълня решнията им.След два дена пак се обажда съседът ми и ме пита дали не съм размислил за апартамента ми да му го продам.Отговорих му че не съм размислил и че нямам намерение да продавам и този път аз му затворих.След два дена ми се обади пак домоуправителката и ми заяви че трябва да внеса 2000 лева  за изграждн на парно и 1500  за сметките за входа за една година според решенията на събранието. Обърнах се директно към прокуратурата и там ми заявиха че те не се занимават с подобни случаи.Едновременно с това разбрах че съседът ми който настоява да му продам апартамента си е приятел със шефа на строитлната фирма изградила зградата а те двамата са приятели със брокерската фирма чрeз която закупих апартамента.Започнах да водя дела срещу решенията на общото събрание и се преместих да живея във въпросният апартамент като отдадох под наем апартамента в който живеех преди това.Наемателите ми напускаха на вски три месеа без да мога да си обясня защо.Оказа се че по обявите които пускам по интернет наематели ми изпращат пак брокерски фирми за недвижими имоти от които аз не съм искал подобна услуга а причината за да се сменят наемателите ми на всеки три месеца е че брокрските фирми взимат от наемателите два пъти по половин наем за това че им намират квартира.Като минат три месца им казват че са им намерели по удобна и по изгодна квартира и пак им взимат на два пъти по половин наем за услугата като взимат също и от следващите които изпращат на мен.Така на всеки три месеца брокерските фирми взимат само от моя апартамент на два пъти по половин наем от наемателите а помислете си колко апартамента се дават под наем в един голям град.Така брокерските фирми без да са влагали нищо в моето жилище печелят от него а по същият начин и от хиляди жилища в страната ни.Опитах се да се обърна към полицията за помощ и ми казаха да си затварям устата за да не ми се случи случка.Попитах какво може да ми се случи и към мен се приближи един цивилен предполагам офицер и почти на ушенце ми каза че мога и да свърша в лудницата.От тогава повече не се обръщам към никого а фирмите продължават на всеки три месеца да ми изпращат наематели.


Тагове:   как,   недвижими,   мафията,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. grigorsimov - Ето това е реалната "демокрация"
11.07.2010 18:26
И за наше съжаление, съвсем не е само комунистическа, ами си е световна юдомасонско-сатанинска. А ако мислите, че греша, дано не се наложи отново да се убедите от "реалния" живот, но най-вероятно така и ще стане. Дано поне останете живи! И Бог да ви пази. Но... не мълчете, защото мълчанието помага на злодеите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: protestantina
Категория: Политика
Прочетен: 29907
Постинги: 3
Коментари: 26
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930